ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Πολιτική Επιστροφών

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας από τις αγορές σας. Εάν δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με τους παρακάτω όρους.

1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά και να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως μέσω email ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

2. Προϋποθέσεις Επιστροφής

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει να ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, με τις ετικέτες και τη συσκευασία του.
  • Πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
  • Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο.

3. Μη Επιστρεφόμενα Είδη

Ορισμένα είδη δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή ασφάλειας. Αυτά περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε:

  • Προϊόντα που έχουν αποσφραγιστεί και χρησιμοποιηθεί, όπως καλλυντικά, προσωπικά είδη υγιεινής.
  • Είδη που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή προϊόντα με ειδικές προσαρμογές.

4. Διαδικασία Επιστροφής

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου για να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε το προϊόν.
  2. Συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε ζημιά κατά την επιστροφή.
  3. Στείλτε το προϊόν στη διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποδείξεις για την αποστολή του.

5. Επιστροφή Χρημάτων

Μόλις παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει μέσω μεταφοράς χρημάτων στο I-BAN που θα μας στείλετε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

  • Εάν το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή χρημάτων ή να σας χρεώσουμε για τη μεταφορά του προϊόντος πίσω σε εσάς.
  • Συνεργαζόμενη τράπεζα ειναι η Alpha Bank σε περίπτωση που ζητήσετε η επιστροφή χρημάτων να γίνει σε διαφορετικό τραπεζικό ίδρυμα θα επιβαρυνθείτε τα εξόδα μεταφοράς χρημάτων.

6. Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα. Θα αναλάβουμε την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής.Για να εφαρμοστή το σχετικό δικαίωμα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός δυο ημερών απο την ημέρα παραλαβής σας και να μας αποστείλετε e-mail στο οποίο να αναγράφετε λεπτομερώς το ελάττωμα και να συνοδέυεται απο φωτογραφίες οπού να είναι ευκρινές. 

7. Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν (π.χ. μέγεθος ή χρώμα), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος. Οι αλλαγές υπόκεινται στην ίδια πολιτική με τις επιστροφές.

8. Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.

9. Επιβάρυνση Μεταφορικών Κόστων Επιστροφής-Αλλαγής

Εκτός από την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον καταναλλωτή,στην περίπτωση που το προϊόν είχε αποσταλεί σε έσας με τα εξόδα μεταφοράς πληρωμένα απο εμάς το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί απο το ποσό που θα σας επιστραφεί εφόσων πληρούνται τα κριτήρια.Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος το κοστός αποστολής προς τα εμάς και αποστολής του νέου προιοντος  επιβαρύνει τον καταναλωτή.

10.Αλλαγές - Επιστροφές Στο Φυσικό Κατάστημα 

 Μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα και να προχωρήσετε στην αλλαγή του προϊόντος η την επιστροφή του,έντος τον χρονικών ορίων που έχουν προαναφερθεί και πληρόντας τους όρους που αναφέροντε στην στην παράγραφο 2.

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας!